Mam pytanie o projekt Z61
 
*

+ dodaj plik

Poleć znajomemu projekt
 
Z61 Tani i łatwy w budowie dom parterowy także na małą działkę bez okien w ścianach bocznych.
*
NOWOŚĆ!
 
PROJEKT Z KREDYTEM
Przyjazny Kredyt powstał w myśl idei:
oferta ma być bardziej korzystna dla klienta
Z500 niż dla banku.


W Twoim imieniu negocjujemy z 28 bankami
możliwie najkorzystniejsze warunki finanso-
wania budowy domu. Na początek dostaniesz
50% tańszy kosztorys i opiekę profes-
jonalenego doradcy.
*

+ dodaj plik

NOWOŚĆ!
 
STUDIO ADAPTACJI PROJEKTÓW
Podoba Ci się projekt ale chcesz
dopasować go do własnych potrzeb
lub zaadaptować do działki?


Studio Adaptacji powstało aby szybko
i łatwo załatwić formalności, zaadaptować
projekt lub wprowadzić zmiany w dobrej cenie.
*

+ dodaj plik

Zapytaj o kredyt

Jeżeli poszukujesz kredytu na budowę domu z projektu Z61 Wypełnij poniższy formularz, a nasz doradca kredytowy skontaktuje się z Tobą. Dane z formularza nie będą przekazywane osobom trzecim i zostaną wykorzystane tylko do realizacji Twojego zapytania.
Imię i nazwisko:
e-mail:
telefon:
treść:
 
 

Co Ty na to? Zostaw komentarz

Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz.
Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Oskar 10 luty 2012 14:28 0
czy nad garażem da sie zrobić pokój albo podnieść dom do poziomu poddasza. czy da sie go zbudować w systemie modułowym?
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Piotr . 7 luty 2012 17:23 0
Edytowano 7 luty 2012 15:13
Czy można wybudować ten dom w systemie IZODOM 2000 !!!
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Paweł 29 styczeń 2012 13:30 Odp.: 1   1
Interesuje mnie ten projekt ( z61) lecz musiał by byc przyklejony do innego budynku. Czy jest taka możliwość? Dokładnie prawa strona budynku musiała by być przy ścianie innego budynku który znajduje sie na działce
31 styczeń 2012 09:26
Tak prawa strona może być przyklejona. Oczywiście należy wprowadzić małe zmiany ale jak najbardziej do zrobienia.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Seba 21 styczeń 2012 14:59 Odp.: 2   1
Czy miał ktoś przyjemność współpracować z niejakim panem Piotrem który to w poniższych komentarzach proponuje wybudowanie tego domku? Proponowana cena interesująca ale czy jest tu gdzies jakiś chaczyk? Jak myślićie? Odwiedziłem stronę tego pana chcąc nawiązać kontakt ale nie ma adresu siedziby firmy. Dziwne?
Czarek P 28 styczeń 2012 16:51
Ciekawe, ale jeśli jesteś zainteresowany współpracą to uważaj. Sprawdź firmę żeby nie było tak że dziś nawiązujesz współpracę a jutro ślad po nich zaginął i twoich pieniądzach ;-)
Piotr 1 luty 2012 13:18
Panie Sebastianie jak Pan słusznie zauważył- jest w tym wszystkim pewien "chaczyk":-)) Ale tkwi on zupełnie innym miejscu. Zamiast opłacać z pieniędzy klientów utrzymywanie sekretarki i tzw "siedziby" w mało znanej Pile- postanowiliśmy stworzyć bezpieczną oferte dla swoich klientów i zdjąć im z koszty utrzymania "siedziby" z ceny. Myśle , ze jako potencjalny klient nie jest Pan zainteresowany utrzymaniem "siedziby" a raczej niską ceną realizacji:-) Nie pobieramy absolutnie żadnych zaliczek , płaci Pan za materiał , który juz jest na placu budowy i za poszczególne ukończone etapy budynku. Ryzyka z Waszej strony żadnego!! Materiały mogą być zakupowane przy współudziale klienta w oparciu o jego decyzje oczywiście w zakresie ustalonych uprzednio "ram" Wszystko jest w pierwszym gatunku i najczęsciej zakupowane na terenie zleceniodawcy.
Pozdrawiam i zapraszam do współpracy. (www.twojdom.tnb.pl) Piotr Arc
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Adam Kleczewski 31 grudzień 2011 15:04 0
Oczywiście, że taki dom jak i każdy inny da się zbudować w technologii szkieletowej. Trzeba jednak wykonać projekt zamienny w zakresie konstrukcji na co musi się zgodzić pracownia z 500 :-)
Pozdrawiam, Adam Kleczewski
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
SebastianG 13 grudzień 2011 19:01 Odp.: 1   1
czy była by możliwość zbudowania tego domu w technologi szkieletowej i czym było by przewidywane ogrzewanie takiego domu ??
16 grudzień 2011 11:52
Niestety na chwilę obecną nie posiadamy tego projektu w technologii szkieletowej.
We wszystkich projektach Z500 przewidziane jest ogrzewanie gazowe.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Krzysztof G. 28 listopad 2011 07:31 0
Ma może ktoś jakieś zdjęcia z realizacji projektu Z61.
Fajnie było by popatrzeć nim zacznę budowę.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Krzysztof G. 22 listopad 2011 08:08 Odp.: 1   4
Czy dostanę zgodę autora projektu na dobudowanie kotłowni zewnętrznej na paliwo stałe przez miejscowego architekta który będzie zajmował się adaptacją projektu ( jeśli go u was zakupię) do mojej działki?
A jeśli nie ma takiej możliwości to czy autor mógłby mi go sam doprojektować?
Miało by to wyglądać jak na zamieszczonym rysunku.
Czekam na odpowiedz.
Pozdrawiam.
22 listopad 2011 09:23
My wystawiamy bezpłatną pisemną zgodę na zmiany w projekcie, dzięki czemu przy adaptacji domu do warunków lokalnych można sobie dokonać zmian tak aby spełniały wasze potrzeby. Przy składaniu zamówienia w zakładce dodatki jest taka opcja "Bezpłatna ZGODA na ZMIANY w projekcie" należy ją wybrać i gotowe.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Dorota 20 listopad 2011 00:29 Odp.: 1   2
Czy stryszek można wykorzystać np. jako składzik na rzeczy, które "kiedyś się przydadzą"? Jeśli tak, to w którym miejscu usytuowane byłoby wejście na górę?
Pozdrawiam.
; )) 20 listopad 2011 10:16
Ja myślałem o tym samym i chciałem dać schody wyciągane w korytarzu tam gdzie pisze 8,5 m lub w pom. gosp.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
DamianZ 14 listopad 2011 21:13 1
wprowadzenia takich zmian* ; ))
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
DamianZ 14 listopad 2011 19:37 Odp.: 2   7
Czy jest możliwość wprowadzenia takich, które zrobiłem na rysunku ; ))
15 listopad 2011 09:18
Oczywiście, zmiany w obrębie ścian działowych są możliwe do wprowadzenia przez lokalnego architekta adaptującego (na wszystkie zmiany wystawiamy zgodę autorską) lub Studio Adaptacji http://www.z500.pl/studio_adaptacji.html
DamianZ 15 listopad 2011 14:02
Dziękuje za odpowiedź ; )
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
DamianZ 11 listopad 2011 21:35 Odp.: 1   1
Jaki jest termin wnętrz i realizacji ? ; ))
14 listopad 2011 08:29
Bardzo ciężko pracujemy nad wprowadzeniem tych funkcji dla wszystkich projektów dlatego prosimy o cierpliwość :)
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Anna 8 listopad 2011 11:55 0
mam pytanie czy ktoś może buduje ten domek i może polecić jakąś firmę w woj.małopolskim
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Casper 6 październik 2011 13:22 Odp.: 1   0
Witam.

Czy jest możliwość aby więźba na tym domy była wykonana tradycyjnie przez cieśli na budowie(np: więźba: krokwiowo-belkowa lub klasyczna więźba jętkowa a strop drewniany jako osobny element) a nie jako wiązary w zakładzie prefabrykacji?
6 październik 2011 13:22
Oczywiście, zmiany w projekcie są możliwe należy dokonać przeprojektowania na etapie adaptacji projektu.
W tym przypadku może pojawić się konieczność doprojektowania elementów konstrukcyjnych do podparcia stropu.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Tomasz K. 19 lipiec 2011 21:15 0
do pracowni z500 .

pytanko teoretyczne - plac budowy powstaje już ponad 7 miesięcy

3 razy było odliczanie tygodni dni itd.

I LIPA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



SZCZERZE WSTYD ....



nawet już nie patrzę kiedy powstanie ..bo nie ma sensu

projekt kupiony luty 2011 i miało być za tydzień ..wielkie otwarcie



założę dziennik budowy na muratordom lub podobnym serwisie bo tutaj NIC SIĘ NIE DZIEJE ?

i zainteresowanym osobą podam na e-maila

pozdrawiam wszystkich budowniczych z61



bo warto ......
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Tomasz K. 19 lipiec 2011 21:05 0
budujemy Z61 pod poznaniem .
fundamenty gotowe wraz z tarasem i schodami
właśnie zaczynamy mury ....
budujemy z61 z minimalnymi zmianami ..
warto ....
mały prosty domek , tani w budowie , tani w eksploatacji - ogrzewanie , i tak ma być ..
posiadamy oryginalny kosztorys z pracowni z500 wraz z zestawieniem materiałów.
pozdrawiam zdjęcia niebawem ...
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Marcin 19 lipiec 2011 13:59 Odp.: 1   0
witam, czy ktoś może buduje ten domek w Pile lub okolicy????
Piotr 1 luty 2012 13:25
Panie Marcinie ma Pan jak mysle okazje zbudowania Z 61 po minimalnych kosztach - sam jestem z Piły i z utęsknieniem czeka na miejscowego klienta. Zapraszam na naszą strone www.twojdom.tnb.pl
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Radzio 9 czerwiec 2011 17:43 0
Witam! Czy jest ktoś kto buduje Z61 w woj. Lubuskim? Bardzo chętnie nawiąże kontakt,radziok79@wp.pl...
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Andolfini 6 czerwiec 2011 14:55 Odp.: 1   0
Czy możliwa jest instalacja w tym projekcie pieca na ekogroszek?
6 czerwiec 2011 14:55
Tak. Wszystkie zmiany z tym związane może wprowadzić architekt adaptujący na etapie dostosowywania projektu do lokalnych warunków zabudowy.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Radzio 2 czerwiec 2011 20:43 Odp.: 1   0
Witam! Czy była by możliwość wzmocnienia stropu i podniesienia dachu tak aby zaadoptować poddasze?
2 czerwiec 2011 20:43
Tak - zmiany w projekcie można wykonać na etapie Adaptacji Projektu, a przeprojektowanie wiązarów - przeprowadzić w Autoryzowanych Zakładach Prefabrykacji Wiązarów.



W monecie deklaracji złożenia zamówienia więźby dachowej - usługa projektowa w zakładach prefabrykacji często jest darmowa.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Piotr 22 maj 2011 09:02 0
Bardzo dobrze Pan rozumie. Dom Z61 wybudujemy za 147tys.zl. Stan deweloperski wg mnie, to: otynkowanie, pomalowanie, wylewka i wyprowadzona instalacja pod urządzenia wodno-kanalizacyjne, centralne ogrzewanie oraz doprowadzona instalacja elektryczna. W tym standardzie są także okna i drzwi zewnętrzne. Praktycznie rzecz biorac do Pana dodatkowych kosztow nalezy:dobranie paneli i drzwi, armatury i ceramiki. Pozdrawiam i zapraszam do wspolpracy. tel: 791174022
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Mariusz 20 maj 2011 20:50 0
Co Pan rozumie przez stan deweloperski? Cena wydaje się co najmniej interesująca, jesli dobrze rozumiem, ze Pan moze wybudowac ten dom za 147tys? kontakt ze mną: mariuszkm22@op.pl
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
3 maj 2011 0
Ten dom w Pile i jej okolicach wybuduje za kwote 147tys(materialy+robocizna)w technologii tradycyjnej - stan deweloperski.
Ewentualne zlecenia z innych czesci kraju beda powiekszone
o kwote ok 8tys. Zapraszam do wspolpracy. betsy100@wp.pl tel:791174022
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
12 kwiecień 2011 Odp.: 1   0
Witam serdecznie,

czy ten domek, ewentualnie ten mniejszy z7 jest możliwy/dostępny w technologii z keramzytu? z płyt keramzytowych? jak mógłbym zamówić wycenę w tej technologii?

Pozdrawiam serdecznie.
12 kwiecień 2011
Projekt ten przewiduje technologię tradycyjną murowaną (czyli bloczki gazobetonowe 24cm lub pustaki ceramiczne 25cm + ocieplenie 15cm). Zmianę technologii może wykonać lokalnyc architekt na etapie adaptacji.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Lusia 25 marzec 2011 Odp.: 1   0
Witam, chciałam zapytać czy jest możliwość bliźniaczenia tego domku? Pozdrawiam
25 marzec 2011
Tak, można tego dokonać na etapie adaptacji
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Mateusz Ludwiczak 26 styczeń 2011 Odp.: 1   0
Witam serdecznie



chciabym dowiedziec sie czy jest mozliwosc przeniesienia lazienki ( tylko laziekni bez pomieszczenia gospodarczego) do pomieszcenia nr 3, a w pomieszczeniu nr 5 wygospodarowania garderoby?



dziekuje i pozdrawiam Mateusz
26 styczeń 2011
Oczywiście to możliwe. Takich zmian może Pan dokonać na etapie adaptacji :)
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Krzysztof 1 sierpień 2010 Odp.: 1   0
Czy jest możliwość częściowego podpiwniczenia, np. pod kuchnią i salonem?
1 sierpień 2010
Oczywiście, jeżeli warunki zabudowy pozwalają na podpiwniczenie budynku to nic nie stoi na przeszkodzie. Zmian tego typu dokonuje się już na etapie adaptacji projektu, natomiast StudioZ500 proponuje bezpłatna pisemna zgodę autorska na wszystkie zmiany w projekcie.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Maria Chmielewska 29 lipiec 2010 Odp.: 1   0
Domek jaki chcemy wybudować musi spełniać kilka warunkow :

1. możliwość rozbudowy w parterze - tutaj widzimy taka mozliwość

2. pustka nad pokojem dziennym i antresola. Antresola nie będzie miała charakteru poddasza. Będzie to galeria z przeznaczeniem póki co na dodatkowe miejsce do spania lub pracy. Wysokość domu i kąt nachylenia wydaja się odpowiednie aby taką antresolę urządzić.

3. przesunęlibyśmy kilka ścian - nasze potrzeby w tej chwili to :

- duża łazienka

- pomieszczenie gosp. min 6 m

- osobna garderoba min. 6 m

- tylko jedna sypialnia.

Dom póki co ma być dla 2 osób.

Czy widzicie Państwo możliwość antresoli i otwartego salonu ?

Chcemy jak najszybciej złozyc o pozwolenie na budowę.

pozdrawiam wszystkich Maria


29 lipiec 2010
Wszystkie zmiany, o kótrych Pani pisze są możliwe do wprowadzenia. Wsytawimy Pani bezpłatną, pisemną zgodę na takie zmiany, a lokalny architekt naniesie je do projektu na etapie adaptacji.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Brygida Witkowska 19 lipiec 2010 Odp.: 1   0
Szukam czegoś ładnego i taniego czy mogłabym się dowiedzieć jak ogrzewany jest ten dom i jaki jest całkowity koszt budowy
19 lipiec 2010
W domu tym zaprojektowane jest ogrzewanie gazowe. Wycena związana z budową przedstawiona jest w zakładce "Kosztorys".
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Marcin N. 1 lipiec 2010 0
Super domek wpadł nam w oko:)
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Sylwia 10 maj 2010 0
Bardzo ładny domek jesteśmy z mężem w trakcie wybierania
projektu jeżeli ktoś buduje taki domek w woj. warmińsko mazurskim
i byłaby taka możliwość to chciałabym zobaczyć ten dom .
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Sylwia 10 maj 2010 0
Podaje nr tel . 517967888
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Tomekidaniela 7 luty 2010 Odp.: 1   0
Witam, mam pytanie czy istnieje możliwosc zaadoptowania tego projektu w werssji szkieletowej drewnianej?
7 luty 2010
Możliwość jak najbardziej jest i możemy wystawić Panu bezpłatna pisemną zgodę na zmianę technologii.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Waldek 30 grudzień 2009 Odp.: 1   0
Witam czy mozna wykonać strop zelbeton poto aby w przyszłosci mozna było zrobic pokój na poddaszu dla dziecka???
30 grudzień 2009
Niestety w nie jest to możliwe ze względu na pełne wiązary.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Eliza 13 listopad 2009 Odp.: 1   0
Witam serdecznie,

Czy istnieje możliwość dobudowania garażu od strony sypialnianej?

Pozdrawiam.
13 listopad 2009
Można zamówić taki wariant. Będzie to dodatkowy koszt 700zł.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Przemysław Sieradzki 8 listopad 2009 0
Super domek, z żoną szukaliśmy bardzo długo i znależliśmy Z61, w tym projekcie nie będziemy przerabiać nic.Kupiliśmy projekt, wiosną zaczynamy budowę.Pozdrawiam
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Karolina 20 październik 2009 Odp.: 1   0
Witam!

Mam pytanie, czy istnieje mozliwosc rozdzielenia lazienki na lazienke z wanna i wc z prysznicem i przeniesienie pomieszczenia gospodarczego do pokoju przy kuchni? Zalezy mi na duzym pomieszczeniu gospodarczym, poniewaz chce wydzielic w nim pralnie (pranie, prasowanie, suszenie) :)

Tylko czy jest to mozliwe od strony technicznej?

Pozdrawiam caly zespol Z500! ;)
20 październik 2009
Jasne że można, żeśli tylko nie potrzebuje Pani tego pokoju to naturalnie. Wszelkie zmiany wprowadza architekt adaptujący za nasza zgodą.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Urszula G-K. 12 wrzesień 2009 Odp.: 1   0
Witam! Bardzo nam się podoba ten projekt. Mamy pytanie odnośnie ogrzewania: czy możnaby zrezygnować z kominka i urządzić w pomieszczeniu gopodarczym kotłownię z piecem c.o i ogrzewania wody? I czy do takiej kotłowni można zrobić wejście od strony werandy?
12 wrzesień 2009
Tak, wszystkie zmiany doprowadzające ten projekt do Pani oczekiwań wprowadza architekt adaptujący za naszą bezpłatna zgodą.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Ewa 6 wrzesień 2009 1
Witam!
Przepraszam, ale dllaczego ma Pani takie zdanie (Aneta żyleta)? Moim zdaniem to funkcjonalny domek z maksymalnie wykorzystaną powierzchnią.
Ps. niefunkcjonalny piszemy łącznie :D
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Aneta żyleta 5 wrzesień 2009 0
Nie Nie Nie !! Mały,i nie funkcjonalny
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Aneta żyleta 5 wrzesień 2009 Odp.: 1   0
Nie Nie Nie !! Mały,i nie funkcjonalny
5 wrzesień 2009
Kwestia gustu - a na ich temat podobno nie powinno się dyskutować. Proszę zapoznać się bliżej z naszą ofertą. Myslę, że znajdzie Pani coś odpowiedniego dla siebie.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Agata Jar. 19 sierpień 2009 Odp.: 1   0
witam,mam zakupiony projekt z61 dlaczego wydruk nie jest w skali 1:100 tak jak napisano w tabelce ???? inne firmach -jak napisane tak wydrukowane , same wymiary czasem nie wystarczą -trzeba pobrać wymiar z kartki?!!!
19 sierpień 2009
Możliwe że coś nam umknęło - przepraszamy.
Poprosimy przesłać maila z nazwą projektu i nazwiskiem na jakie było zamówienie to prześlemy odpowiednią stronę z projektu.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Marek Kępa 19 lipiec 2009 Odp.: 1   0
planujemy z żoną budowę domu ,projekt z61 bardzo nam przypadł do gustu jednak jesteśmy zainteresowani wykonaniem go nie w wersji murowanej lecz z bali drewnianych i tu pytanie czy ów projekt kwalifikuje się do wykonania tą metodą i jak ewentualnie duże różnice cenowe były by w kosztorysie przy w/w metodzie wykonania i ewentualnie czy uległaby zmianie cena samego projektu? co myśli o tym ekspert z biura Z500?
19 lipiec 2009
Najlepiej wydrukować rys szczegółowe i udać się do wykonawcy w rejonie gdzie będzie budowa na szacunkową wycenę budowy w tej technologii. Co do ceny projektu w technologii z bala to niestety musielibyśmy przeprojektować cały dom i koszt takiego przeprojektowania to dodatkowo 1600zł
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Ewa 10 lipiec 2009 Odp.: 1   0
Witam!

Podoba mi się domek Z61, ale brakuje mi w całej dośc obszernej prezentacji projektu zestawienia materiałów budynku a nie tylko konstrukcji dachu.

Ogólnie domek naprawde wart uwagi.
10 lipiec 2009
bardzo prosze - wlaśnie wrzuciliśmy na strone szacunkowe zestawienie materiałów.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Bogusław Gębczynski 7 czerwiec 2009 Odp.: 1   0
Czy istnieje możliwość dołączenia do tego projektu garażu ? Jak tak to ile ta zmiana by kosztowała ?
7 czerwiec 2009
Jak w rozmowie telefonicznej koszt doprojektowania garażu wg naszego cennika 700zł na 1 samochód lub bezpłatna pisemna zgoda na doprojektowanie.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Piotrek 29 maj 2009 0
Czekamy na zestawienie materiałów :) domek świetny
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Danuta Zając-Kucharska 20 maj 2009 Odp.: 1   0
Fajny domek. Czy możecie pokazać wersję oddzielnego pom. gospodarczego przy wejściu do domu /nie będzie kurzu i brudu/zamiast pomieszczenia - pokoju przy kuchni z wydzieleniem oddzielnego wc? Szukamy projektów tanich dla dwojga emerytów. Wystarczę nam 2 sypialnie z możliwością zrobienia garderoby.
20 maj 2009
Zmiany wewnątrz budynku możne na Pani zlecenie wykonać architekt adaptujący projekt - dostosuje on wnętrze wraz z instalacjami do Pani potrzeb. Taka zgoda jest już zawarta automatycznie w projekcie.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Piotrek 6 maj 2009 Odp.: 1   0
Super projekt, podobny do z7 jednak z lekko większym metrażem, narzeczonej podoba się bardziej ten mi z7 :) Ale oba zasługują na uznanie. Planujemy budowę domku po weselu. stoimi w sumie przed dylematem czy parterówka czy może z poddaszem, np z71, który też bardzo przypadł nam do gustu. Będziemy budować w systemie pól gospodarczym, tzn większość prac będą wykonywać mi znajomi po kosztach no i ja sam. Więc nasuwa się pytanie czy gospodarczym lepiej patrerówkę [z7, z61] czy z poddaszem [z71]. Co myśli o tym ekspert z500? :)
6 maj 2009
Cieszy się, że podobają się Państwu nasze projekty. Wszystko jest kwestją upodobań i wymiarów działki. Mniejszy domek - więcej miejsca na działce, ale z poddaszem napewno bedzie droższy. Niestety tak naprawdę decyzja należy do Państwa.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Agnieszka Podjacka 18 kwiecień 2009 0
razem z męzem planujemy budowę domu. ten projekt bardzo przypadł nam do gustu.Chcielibyśmy uzyskać kosztorys.
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.
Barbara Bagrowska 1 marzec 2009 0
Witam, kiedy można się spodziewać kosztorysu do tego projektu?

Jaki byłby koszt kosztorusy z biura kosztorysowego?
Gość
Podpisz się lub
Musisz się zalogować lub podpisać aby wysłać komentarz. Zarejestruj się jeśli nie masz jeszcze konta w serwisie Z500.

Filtrowanie komentarzy

Oznaczone

Popularne komentarze

Czy jest możliwość wprowadzenia takich, które zrobiłem na rysunku ; ))
Ocena 7
Czy dostanę zgodę autora projektu na dobudowanie kotłowni zewnętrznej na paliwo stałe przez miejscowego architekta który będzie zajmował się adaptacją projektu ( jeśli go u was zakupię) do mojej działki?A jeśli nie ma takiej możliwości to czy autor mógłby mi go sam doprojektować?Miało by to wyglądać jak na zamieszczonym rysunku.Czekam na odpowiedz.Pozdrawiam.
Ocena 4
Czy stryszek można wykorzystać np. jako składzik na rzeczy, które "kiedyś się przydadzą"? Jeśli tak, to w którym miejscu usytuowane byłoby wejście na górę?Pozdrawiam.
Ocena 2
Interesuje mnie ten projekt ( z61) lecz musiał by byc przyklejony do innego budynku. Czy jest taka możliwość? Dokładnie prawa strona budynku musiała by być przy ścianie innego budynku który znajduje sie na działce
Ocena 1
Czy miał ktoś przyjemność współpracować z niejakim panem Piotrem który to w poniższych komentarzach proponuje wybudowanie tego domku? Proponowana cena interesująca ale czy jest tu gdzies jakiś chaczyk? Jak myślićie? Odwiedziłem stronę tego pana chcąc nawiązać kontakt ale nie ma adresu siedziby firmy. Dziwne?
Ocena 1
czy była by możliwość zbudowania tego domu w technologi szkieletowej i czym było by przewidywane ogrzewanie takiego domu ??
Ocena 1
wprowadzenia takich zmian* ; ))
Ocena 1
Jaki jest termin wnętrz i realizacji ? ; ))
Ocena 1
Więcej